گوناگون


اصول مراقبت از استخر

اصول مراقبت از استخر

افرادی که تجربه رفتن به استخر را دارند می‌دانند که در تمام فصول مختلف سال می‌توان از وجود استخرها بهره برد تا اوقات خوش و مفرحی را ایجاد کرد. همانطور که می‌دانید هر چیزی که مورد استفاده قرار می‌گیرد باید تحت مراقبت دائم قرار بگیرد؛ استخر‌ها نیز اگر همواره تحت مراقبت و حفاظت باشند، به صورت دائم می‌توانند خدمت‌رسانی کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی در حیطه حفظ پاکیزگی و مراقبت از استخر‌ آشنا شویم.

کم شدن آب‌ استخر

کم شدن آب‌ استخر

از اتفاقات خاصی که همواره استخرداران با آن‌ در تماس هستند و نوعی چالش نیز به شمار می‌رود، کم شدن سطح آب استخرها است. کم شدن آب استخر موضوعی است که به هیچ عنوان نباید ساده از کنار آن گذشت؛ چرا که نادیده گرفتن این مسئله سبب ایجاد مشکلات عمیق دیگری برا‌ی شما خواهد شد.

ساخت استخر روی زمین

ساخت استخر روی زمین

با پیشروی روند گرمای هوا در بیشتر نقاط دنیا، قاعدتا درخواست‌ها برای استفاده از تفریحات و ورزش‌های آبی هم بیشتر خواهد شد. خواص درمانی و روحیه‌بخش ورزش‌های آبی، سبب می‌شود تا بر عمر مفید ما انسان‌ها افزوده شود. در این میان ممکن است برخی بنابر دلایل شخصی‌ای که دارند، بخواهند اقدام به ساخت یک استخر در محل زندگی یا زمین خود کنند و نیاز به استفاده از استخر‌های عمومی را از زندگی خود حذف کنند. این اشخاص با ساخت یک استخر برای خود، از مزایایی مانند صرفه‌جویی در هزینه و وقت بهره‌مند خواهند شد. اکنون در همین راستا به معرفی مراحل ساخت استخر بر روی سطح زمین می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

تفاوت لوله‌های pvc و upvc

تفاوت لوله‌های pvc و upvc

اکنون دیگر دوران استفاده از لوله‌های قدیمی و فلزی به سر رسیده است، چرا که جایگزین‌های بسیار مناسب‌تری به جای آن‌ها در بازار عرضه می‌شود. لوله‌های pvc و upvcنمونه‌هایی هستند که به عنوان جایگزین این لوله‌های قدیمی در نظر گرفته می‌شوند. در ادامه با ما همرا باشید تا با تفاوت‌هایی که این دو لوله با هم دارند آشنا شویم.

به گفتگو آنلاین خوش آمدید
سلام! برای صحبت در واتساپ یکی از کارشناسان پشتیبانی ما را انتخاب کنید
تیم به طور معمول در چند دقیقه پاسخ می دهد.